Fegyverek
2013.07.11. 19:25
Elsődleges fegyverek:
AK-47 Machinegun:
tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 3
lőszer táranként: 30
tüzelési módok: AUTO, SEMI
lámpa: nincs
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:
- tudtunk szerint a legnagyobb tűzerejű gépfegyver
- a célzása még mozdulatlan helyzetben is nagyon lassan áll be pontosra
- AUTO tüzelési módban nagyon nehéz koordinálni
- ajánlatos lámpával rendelkező pisztolyt tenni mellé a felszerelésünkbe
- JHP tölténye áthatol a faajtókon
- FMJ tölténye áthatol a fa- és vasajtókon
GB36s Assault Rifle:
tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 3
lőszer táranként: 30
tüzelési módok: AUTO, BURST (2 lőszer lövésenként)
lámpa: van
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:
- távolról pontatlan, mivel nem rendelkezik SEMI tüzelési móddal
- azonos lőszer a Colt M4A1 Carbine fegyverrel
- FMJ tölténye áthat a fa- és vasajtókon
Colt M4A1 Carbine:
tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 3
lőszer táranként: 30
tüzelési módok: AUTO, SEMI
lámpa: van
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:
- tudtunk szerint ennek a fegyvernek van a legpontosabb célzása
- azonos lőszer a GB36s Assault Rifle fegyverrel
- FMJ tölténye áthat a fa- és vasajtókon
Gal Sub-machinegun:
tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 4
lőszer táranként: 25
tüzelési módok: AUTO, SEMI
lámpa: nincs
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:
- ez a fegyver a legnagyobb, ezért nagyobb részt takar ki a képernyőn
- nagyon hosszú az újratöltési ideje
- ajánlatos lámpával rendelkező pisztolyt tenni mellé a felszerelésünkbe
.45 SMG:
tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 4
lőszer táranként: 25
tüzelési módok: AUTO, SEMI
lámpa: van
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:
- AUTO tüzelési módban ez a legkönnyebben kontrollálható fegyver, külön jó, ha valaki a COOP játékmódot halálos fegyverrel szeretné teljesíteni
- meglehetősen gyors az újratöltése
- azonos lőszer a M1911 Handgun fegyverrel
- FMJ tölténye áthat a faajtókon
Suppressed 9mm SMG:
tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 4
lőszer táranként: 30
tüzelési módok: BURST (3 lőszer lövésenként), SEMI
lámpa: van
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:
- gyakorlatilag hangtalan
- nagyon hamar visszaáll a pontos célzás
- távoli célpont ellen is tökéletes
- azonos lőszer a 9mm SMG és a 9mm Handgun fegyverekkel
- FMJ lőszere áthat a faajtókon
9mm SMG:
tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 4
lőszer táranként: 30
tüzelési módok: BURST (3 lőszer lövésenként), SEMI
lámpa: van
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:
- a leggyakrabban használatos fegyver a Multiplayer szervereken
- nagyon hamar visszaáll a pontos célzás
- távoli célpont ellen is tökéletes
- azonos lőszer a Suppressed 9mm SMG és a 9mm Handgun fegyverekkel
- FMJ lőszere áthat a faajtókon
Peppergun (Paprikapuska):
tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 1
lőszer táranként: 200
tüzelési módok: SEMI
lámpa: van
veszélyesség: nem halálos
rövid ismertető:
- rengeteg lőszere miatt nagyon hatékony a gázmaszkot nem viselők ellen
- ajánlatos egy másik, nem halálos eszközt is vinni mellé (pl.: Sokkoló, Paprikaspray), mert sok ellenféllel szemben nem kelt elég erős hatást ahhoz, hogy megadják magukat
- területet sebez, ha belemegyünk, mi is elkezdünk fuldokolni, ezért erősen ajánlott, hogy ha ezt a fegyvert használjuk, akkor Gázmaszk legyen a fejünkön
Az eltalált célpontnál adott ideig fuldoklást okoz :
- NPC-knél 16mp-ig
- Sisakot viselő játékosoknál 12mp-ig
- Gázmaszkot viselő játékosoknál 4mp-ig
- Gázmaszkot viselő NPC-kre nincs hatással
Less Lethal (Zöld Babzsákos) Shotgun:
tölténytárral nem rendelkezik
lőszer egyszerre: 8
összes lőszer: 30
lámpa: van
veszélyesség: nem halálos
rövid ismertető:
- legalkalmasabb fegyver a fegyveresek leszerelésére
- sebzést okoz, de nem öl (az eltalált helyen piros lesz a karakter felépítése, mint ha meglőtték volna)
az eltalált célpontnál adott ideig bénulást okoz:
- az NPC-knél és a Könnyű páncélt viselő játékosoknál 12mp-ig
- a Nehéz páncélt viselő játékosoknál 6mp-ig
Nova Pump:
tölténytárral nem rendelkezik
lőszer egyszerre: 8
összes lőszer: 30
lámpa: van
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:
- szinte ugyanúgy néz ki, mint a Less Lethal Shotgun, úgyhogy vigyázzunk, ha kinézet alapján ítélünk és esetleg ráfogjuk valakire
- már csak a hangja miatt is érdemes kipróbálni
- azonos lőszer a M4 Super90 fegyverrel
- Slug tölténye áthat a fa- és vasajtókon
M4 Super90:
tölténytárral nem rendelkezik
lőszer egyszerre: 5
összes lőszer: 30
lámpa: van
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:
- tudtunk szerint a legerősebb tűzerejű shotgun
- nagyon gyorsan lehet vele tüzelni
- nagy hátrány, hogy újratöltés nélkül csak 5-öt lehet vele lőni
- azonos lőszer a Nova Pump fegyverrel
- Slug tölténye áthat a fa- és vasajtókon
Másodlagos fegyverek:
Colt Python:
tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 4
lőszer táranként: 6
lámpa: nincs
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:
- tudtunk szerint a legnagyobb tűzerejű pisztoly
- a célzása még mozdulatlan helyzetben is nagyon lassan áll be pontosra
- lassú tüzelésű
- hosszú újratöltési idővel rendelkezik
- ajánlott lámpával rendelkező elsődleges fegyvert választani mellé a felszerelésünkbe
9mm Handgun:
tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 4
lőszer táranként: 17
lámpa: van
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:
- nagy előny a 17 lövedék táranként, így nagy valószínűséggel a cikk-cakkban futó ellenfelet is el tudjuk találni elégszer, hogy legyőzzük
- nagyon hamar visszaáll a pontos célzás
- azonos lőszer a Suppressed 9mm SMG és a 9mm SMG fegyverekkel
- FMJ lőszere áthat a faajtókon
M1911 Handgun:
tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 4
lőszer táranként: 8
lámpa: van
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:
- erősebb a tűzereje, mint a 9mm-es pisztolynak
- jóval gyorsabban tudunk vele tüzelni, mint a Colt Pythonnal és több lőszere is van
- azonos lőszer a .45 SMG fegyverrel
- FMJ tölténye áthat a faajtókon
Taser Stun Gun (Sokkoló):
tölténytárral nem rendelkezik
lőszer egyszerre: 1
összes lőszer: 15
lámpa: nincs
veszélyesség: nem halálos
rövid ismertető:
- a makacs NPC-k egy lövéstől megadják magukat (persze, ha a szerver beállításaiban nem emelték maximumra a moráljukat, de ez nem jellemző), nagy ritkán előfordul, hogy bebuggol és nem adják meg magukat elsőre, ilyenkor bármilyen másik nem halálos eszközt egyszer alkalmazunk a célponton és megadja magát
- ügyeljünk rá, hogy biztosan eltaláljuk a célpontot, mert lövésenként újra kell tölteni és, ha nem vagyunk elég gyorsak, előfordulhat, hogy addigra magához tér a fegyveres és lelő bennünket
Az eltalált célpontnál adott ideig mozgásképtelenséget okoz:
- NPC-knél 8mp-ig
- játékosoknál 15mp-ig
Taktikai eszközök:
Tetszés szerint 5-öt választhatunk, akár lehet mind az 5 ugyanaz
Flashbang (Villanó):
- az eltalált célpontnál adott ideig vakságot okoz:
- NPC-knél 7mp-ig
- Gázmaszkot viselő játékosoknál 12mp-ig
- Sisakot viselő játékosokra nincs hatással
- képes felrobbantani a pályákon lévő gázpalackokat, benzines kannákat, ezzel együtt az azokhoz túl közel tartózkodókat is
CS Gas (Gáz):
- az eltalált célpontnál adott ideig fuldoklást okoz:
- NPC-knél 22mp-ig
- Sisakot viselő játékosoknál 18mp-ig
- Gázmaszkot viselő NPC-kre és játékosokra nincs hatással
- a gáz kieresztődése után 7mp-ig képes hatni a célpontra (a másik két gránátnak csak pillanatnyi hatása van)
Stinger (Darázs):
- az eltalált célpontnál adott ideig bénulást okoz:
- NPC-knél 7mp-ig
- Könnyű páncélt viselő játékosoknál 8mp-ig
- Nehéz páncélt viselő játékosoknál 4mp-ig
- képes ölni, ha a játékos alatt robban fel
- képes felrobbantani a pályán lévő robbanóanyagokat
Pepperspray (Paprikaspray):
- az eltalált célpontnál adott ideig fuldoklást okoz:
- NPC-knél 16mp-ig
- Sisakot viselő játékosoknál 12mp-ig
- Gázmaszkot viselő játékosoknál 3mp-ig
- Gázmaszkot viselő NPC-kre nincs hatással
- 10 töltet flakononként
Optiwand (Szonda):
- segítségével benézhetünk ajtók alatt és sarkokon, így jóval nagyobb biztonsággal hatolhatunk be az adott területre vagy szobába
- korlátlanul használható
- emiatt ajánlott különösen a gyorsbillentyűs parancsok elkészítése, amit a Tippek és trükkök rovatban olvashattok
Door Wedge (Ajtóék):
- stratégiai szempontból nagyon fontos eszköz
- NPC-k nem képesek kinyitni a kiékelt ajtókat
- egyszer használatos
- ajtótörő eszközökkel vagy Álkulccsal eltávolítható (utóbbi esetben az ajtó ép marad)
Ajtótörő eszközök:
Csak az egyiket választhatjuk
C2-es töltet:
- egy játékosnál 3 töltet van egy küldetés alatt
- eltalált célpontnál különböző távolságokban és irányokban eltérő hatásokat okoz:
használat az ajtó csukott állapotában:
- ajtó közelében, 11-13 óra között álló
- játékosokat megöli
- NPC-ket véglegesen mozdulatlanra sebesíti, illetve -5 pont értékű büntetést von le a végső pontszámból eltalált célpontonként
ajtótól közepes távolságban, 11-13 óra között álló:
- NPC-knél bénulást okoz 7mp-ig
- játékosokra nincs hatással
- ajtótól messze és/vagy 11-13 órától eltérő helyen állókra nincs hatással
használat az ajtó nyitott állapotában:
- ajtó közelében, bármelyik irányban álló
- játékosokat megöli
- NPC-ket véglegesen mozdulatlanra sebesíti, illetve -5 pont értékű büntetést von le a végső pontszámból eltalált célpontonként
ajtó nyílásával egyező irányban (9-11 vagy 13-15 óránál), közepes távolságra álló
- NPC-knél bénulást okoz 7mp-ig
- játékosokra nincs hatással
- ajtótól messze és/vagy az ajtó nyílásának irányától eltérő helyen (ha balra nyílik, akkor 11-15, ha jobbra, akkor 9-13 óráknál) állókra nincs hatással
- ha duplaajtóról van szó, akkor csak kitapasztalás után tudhatjuk, hogy az ajtó melyik oldali szárnyára helyezzük föl a töltetet (nem mi döntjük el, azonban ugyanazon az ajtón minden végigjátszásnál ugyanarra az oldalra kerül)
Breaching (Ajtótörő) shotgun:
- egy játékosnál 5 lőszer van egy küldetés alatt
- nagyon gyorsan tudjuk vele betörni az ajtót
- nem vehetjük igénybe a makacs NPC-k letartóztatásának megkönnyítésére
Öltözékek:
Fejre:
Gasmask (Gázmaszk):
- használatakor csökkentett látómezővel rendelkezünk
- teljes mértékben ellenáll a CS Gas hatásának
- 75%-kal csökkenti a Pepperspray hatásának idejét
- 66,6%-kal csökkenti a Peppergun hatásának idejét
Helmet (Sisak):
- extra védelmet biztosít a fejnek JHP/00 Buck töltények ellen
- teljes mértékben ellenáll a Flashbang hatásának
Testre:
Light armor (Könnyű páncél):
- megnövelt védelmet biztosít a karoknak
Heavy armor (Nehéz páncél):
- lassú mozgást okoz
- extra védelmet biztosít a testnek
- 50%-kal csökkenti a Stinger és a Less Lethal Shotgun hatásának idejét
Állandó felszerelések:
Handcuffs (Bilincs):
- korlátlanul használható
- COOP játékmódban az NPC-k, a többiben az ellenfelek letartóztatására szolgál
- COOP játékmódban kötözés után jelenteni kell a központnak
Toolkit (Álkulcs):
- korlátlanul használható
- lehetőségek:
- zárt ajtók kinyitása
- ajtóékek eltávolítása
- bombák hatástalanítása
- VIP escort játékmódban a megkötözött VIP kiszabadítása
A találati időknél feltüntetett számadatok általunk mért értékek.
A nem halálos eszközök találat esetén feltüntetett hatásának időtartama nem csökken, amíg az eltalált célpont mozgásban van.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.