Fegyverek

2013.07.11. 19:25

Elsődleges fegyverek:

AK-47 Machinegun:

tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 3
lőszer táranként: 30
tüzelési módok: AUTO, SEMI
lámpa: nincs
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:

  • tudtunk szerint a legnagyobb tűzerejű gépfegyver
  • a célzása még mozdulatlan helyzetben is nagyon lassan áll be pontosra
  • AUTO tüzelési módban nagyon nehéz koordinálni
  • ajánlatos lámpával rendelkező pisztolyt tenni mellé a felszerelésünkbe
  • JHP tölténye áthatol a faajtókon
  • FMJ tölténye áthatol a fa- és vasajtókon

 

GB36s Assault Rifle:

tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 3
lőszer táranként: 30
tüzelési módok: AUTO, BURST (2 lőszer lövésenként)
lámpa: van
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:

  • távolról pontatlan, mivel nem rendelkezik SEMI tüzelési móddal
  • azonos lőszer a Colt M4A1 Carbine fegyverrel
  • FMJ tölténye áthat a fa- és vasajtókon

 

Colt M4A1 Carbine:

tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 3
lőszer táranként: 30
tüzelési módok: AUTO, SEMI
lámpa: van
veszélyesség: halálos

rövid ismertető:

  • tudtunk szerint ennek a fegyvernek van a legpontosabb célzása
  • azonos lőszer a GB36s Assault Rifle fegyverrel
  • FMJ tölténye áthat a fa- és vasajtókon

 

Gal Sub-machinegun:

tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 4
lőszer táranként: 25
tüzelési módok: AUTO, SEMI
lámpa: nincs
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:

  • ez a fegyver a legnagyobb, ezért nagyobb részt takar ki a képernyőn
  • nagyon hosszú az újratöltési ideje
  • ajánlatos lámpával rendelkező pisztolyt tenni mellé a felszerelésünkbe

 

.45 SMG:

tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 4
lőszer táranként: 25
tüzelési módok: AUTO, SEMI
lámpa: van
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:

  • AUTO tüzelési módban ez a legkönnyebben kontrollálható fegyver, külön jó, ha valaki a COOP játékmódot halálos fegyverrel szeretné teljesíteni
  • meglehetősen gyors az újratöltése
  • azonos lőszer a M1911 Handgun fegyverrel
  • FMJ tölténye áthat a faajtókon

 

Suppressed 9mm SMG:

tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 4
lőszer táranként: 30
tüzelési módok: BURST (3 lőszer lövésenként), SEMI
lámpa: van
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:

  • gyakorlatilag hangtalan
  • nagyon hamar visszaáll a pontos célzás
  • távoli célpont ellen is tökéletes
  • azonos lőszer a 9mm SMG és a 9mm Handgun fegyverekkel
  • FMJ lőszere áthat a faajtókon

 

9mm SMG:

tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 4
lőszer táranként: 30
tüzelési módok: BURST (3 lőszer lövésenként), SEMI
lámpa: van
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:

  • a leggyakrabban használatos fegyver a Multiplayer szervereken
  • nagyon hamar visszaáll a pontos célzás
  • távoli célpont ellen is tökéletes
  • azonos lőszer a Suppressed 9mm SMG és a 9mm Handgun fegyverekkel
  • FMJ lőszere áthat a faajtókon

 

Peppergun (Paprikapuska):

tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 1
lőszer táranként: 200
tüzelési módok: SEMI
lámpa: van
veszélyesség: nem halálos
rövid ismertető:

  • rengeteg lőszere miatt nagyon hatékony a gázmaszkot nem viselők ellen
  • ajánlatos egy másik, nem halálos eszközt is vinni mellé (pl.: Sokkoló, Paprikaspray), mert sok ellenféllel szemben nem kelt elég erős hatást ahhoz, hogy megadják magukat
  • területet sebez, ha belemegyünk, mi is elkezdünk fuldokolni, ezért erősen ajánlott, hogy ha ezt a fegyvert használjuk, akkor Gázmaszk legyen a fejünkön

Az eltalált célpontnál adott ideig fuldoklást okoz :

  • NPC-knél 16mp-ig
  • Sisakot viselő játékosoknál 12mp-ig
  • Gázmaszkot viselő játékosoknál 4mp-ig
  • Gázmaszkot viselő NPC-kre nincs hatással

Less Lethal (Zöld Babzsákos) Shotgun:

tölténytárral nem rendelkezik
lőszer egyszerre: 8
összes lőszer: 30
lámpa: van
veszélyesség: nem halálos
rövid ismertető:

  • legalkalmasabb fegyver a fegyveresek leszerelésére
  • sebzést okoz, de nem öl (az eltalált helyen piros lesz a karakter felépítése, mint ha meglőtték volna)

az eltalált célpontnál adott ideig bénulást okoz:

  • az NPC-knél és a Könnyű páncélt viselő játékosoknál 12mp-ig
  • a Nehéz páncélt viselő játékosoknál 6mp-ig

 

Nova Pump:

tölténytárral nem rendelkezik
lőszer egyszerre: 8
összes lőszer: 30
lámpa: van
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:

  • szinte ugyanúgy néz ki, mint a Less Lethal Shotgun, úgyhogy vigyázzunk, ha     kinézet alapján ítélünk és esetleg ráfogjuk valakire
  • már csak a hangja miatt is érdemes kipróbálni
  • azonos lőszer a M4 Super90 fegyverrel
  • Slug tölténye áthat a fa- és vasajtókon

 

M4 Super90:

tölténytárral nem rendelkezik
lőszer egyszerre: 5
összes lőszer: 30
lámpa: van
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:

  • tudtunk szerint a legerősebb tűzerejű shotgun
  • nagyon gyorsan lehet vele tüzelni
  • nagy hátrány, hogy újratöltés nélkül csak 5-öt lehet vele lőni
  • azonos lőszer a Nova Pump fegyverrel
  • Slug tölténye áthat a fa- és vasajtókon

 

Másodlagos fegyverek:

Colt Python:

tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 4
lőszer táranként: 6
lámpa: nincs
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:

  • tudtunk szerint a legnagyobb tűzerejű pisztoly
  • a célzása még mozdulatlan helyzetben is nagyon lassan áll be pontosra
  • lassú tüzelésű
  • hosszú újratöltési idővel rendelkezik
  • ajánlott lámpával rendelkező elsődleges fegyvert választani mellé a felszerelésünkbe

 

9mm Handgun:

tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 4
lőszer táranként: 17
lámpa: van
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:

  • nagy előny a 17 lövedék táranként, így nagy valószínűséggel a cikk-cakkban futó ellenfelet is el tudjuk találni elégszer, hogy legyőzzük
  • nagyon hamar visszaáll a pontos célzás
  • azonos lőszer a Suppressed 9mm SMG és a 9mm SMG fegyverekkel
  • FMJ lőszere áthat a faajtókon

 

M1911 Handgun:

tölténytárral rendelkezik
tárak száma: 4
lőszer táranként: 8
lámpa: van
veszélyesség: halálos
rövid ismertető:

  • erősebb a tűzereje, mint a 9mm-es pisztolynak
  • jóval gyorsabban tudunk vele tüzelni, mint a Colt Pythonnal és több lőszere is van
  • azonos lőszer a .45 SMG fegyverrel
  • FMJ tölténye áthat a faajtókon

Taser Stun Gun (Sokkoló):

tölténytárral nem rendelkezik
lőszer egyszerre: 1
összes lőszer: 15
lámpa: nincs
veszélyesség: nem halálos
rövid ismertető:

  • a makacs NPC-k egy lövéstől megadják magukat (persze, ha a szerver beállításaiban nem emelték maximumra a moráljukat, de ez nem jellemző), nagy ritkán előfordul, hogy bebuggol és nem adják meg magukat elsőre, ilyenkor bármilyen másik nem halálos eszközt egyszer alkalmazunk a célponton és megadja magát
  • ügyeljünk rá, hogy biztosan eltaláljuk a célpontot, mert lövésenként újra kell tölteni és, ha nem vagyunk elég gyorsak, előfordulhat, hogy addigra magához tér a fegyveres és lelő bennünket

Az eltalált célpontnál adott ideig mozgásképtelenséget okoz:

  • NPC-knél 8mp-ig
  • játékosoknál 15mp-ig

 

Taktikai eszközök:

Tetszés szerint 5-öt választhatunk, akár lehet mind az 5 ugyanaz

Flashbang (Villanó):

  • az eltalált célpontnál adott ideig vakságot okoz:
  • NPC-knél 7mp-ig
  • Gázmaszkot viselő játékosoknál 12mp-ig
  • Sisakot viselő játékosokra nincs hatással
  • képes felrobbantani a pályákon lévő gázpalackokat, benzines kannákat, ezzel együtt az   azokhoz túl közel tartózkodókat is

 

CS Gas (Gáz):

  • az eltalált célpontnál adott ideig fuldoklást okoz:
  • NPC-knél 22mp-ig
  • Sisakot viselő játékosoknál 18mp-ig
  • Gázmaszkot viselő NPC-kre és játékosokra nincs hatással
  • a gáz kieresztődése után 7mp-ig képes hatni a célpontra (a másik két gránátnak csak pillanatnyi hatása van)

 

Stinger (Darázs):

  • az eltalált célpontnál adott ideig bénulást okoz:
  • NPC-knél 7mp-ig
  • Könnyű páncélt viselő játékosoknál 8mp-ig
  • Nehéz páncélt viselő játékosoknál 4mp-ig
  • képes ölni, ha a játékos alatt robban fel
  • képes felrobbantani a pályán lévő robbanóanyagokat

Pepperspray (Paprikaspray):

  • az eltalált célpontnál adott ideig fuldoklást okoz:
  • NPC-knél 16mp-ig
  • Sisakot viselő játékosoknál 12mp-ig
  • Gázmaszkot viselő játékosoknál 3mp-ig
  • Gázmaszkot viselő NPC-kre nincs hatással
  • 10 töltet flakononként

 

Optiwand (Szonda):

  • segítségével benézhetünk ajtók alatt és sarkokon, így jóval nagyobb biztonsággal hatolhatunk be az adott területre vagy szobába
  • korlátlanul használható
  • emiatt ajánlott különösen a gyorsbillentyűs parancsok elkészítése, amit a Tippek és trükkök rovatban olvashattok

 

Door Wedge (Ajtóék):

  • stratégiai szempontból nagyon fontos eszköz
  • NPC-k nem képesek kinyitni a kiékelt ajtókat
  • egyszer használatos
  • ajtótörő eszközökkel vagy Álkulccsal eltávolítható (utóbbi esetben az ajtó ép marad)

 

Ajtótörő eszközök:

Csak az egyiket választhatjuk

 

C2-es töltet:

  • egy játékosnál 3 töltet van egy küldetés alatt
  • eltalált célpontnál különböző távolságokban és irányokban eltérő hatásokat okoz:

használat az ajtó csukott állapotában:

  • ajtó közelében, 11-13 óra között álló
  • játékosokat megöli
  • NPC-ket véglegesen mozdulatlanra sebesíti, illetve -5 pont értékű büntetést von le a végső pontszámból eltalált célpontonként

ajtótól közepes távolságban, 11-13 óra között álló:

  • NPC-knél bénulást okoz 7mp-ig
  • játékosokra nincs hatással
  • ajtótól messze és/vagy 11-13 órától eltérő helyen állókra nincs hatással

használat az ajtó nyitott állapotában:

  • ajtó közelében, bármelyik irányban álló
  • játékosokat megöli
  • NPC-ket véglegesen mozdulatlanra sebesíti, illetve -5 pont értékű büntetést von le a végső pontszámból eltalált célpontonként

ajtó nyílásával egyező irányban (9-11 vagy 13-15 óránál), közepes távolságra álló

  • NPC-knél bénulást okoz 7mp-ig
  • játékosokra nincs hatással
  • ajtótól messze és/vagy az ajtó nyílásának irányától eltérő helyen (ha balra nyílik, akkor 11-15, ha jobbra, akkor 9-13 óráknál) állókra nincs hatással
  • ha duplaajtóról van szó, akkor csak kitapasztalás után tudhatjuk, hogy az ajtó melyik oldali szárnyára helyezzük föl a töltetet (nem mi döntjük el, azonban ugyanazon az ajtón minden végigjátszásnál ugyanarra az oldalra kerül)

 

Breaching (Ajtótörő) shotgun:

  • egy játékosnál 5 lőszer van egy küldetés alatt
  • nagyon gyorsan tudjuk vele betörni az ajtót
  • nem vehetjük igénybe a makacs NPC-k letartóztatásának megkönnyítésére

 

Öltözékek:

Fejre:

 

Gasmask (Gázmaszk):

  • használatakor csökkentett látómezővel rendelkezünk
  • teljes mértékben ellenáll a CS Gas hatásának
  • 75%-kal csökkenti a Pepperspray hatásának idejét
  • 66,6%-kal csökkenti a Peppergun hatásának idejét

 

Helmet (Sisak):

  • extra védelmet biztosít a fejnek JHP/00 Buck töltények ellen
  • teljes mértékben ellenáll a Flashbang hatásának

 

Testre:

Light armor (Könnyű páncél):

  • megnövelt védelmet biztosít a karoknak

 

Heavy armor (Nehéz páncél):

  • lassú mozgást okoz
  • extra védelmet biztosít a testnek
  • 50%-kal csökkenti a Stinger és a Less Lethal Shotgun hatásának idejét

 

Állandó felszerelések:

Handcuffs (Bilincs):

  • korlátlanul használható
  • COOP játékmódban az NPC-k, a többiben az ellenfelek letartóztatására szolgál
  • COOP játékmódban kötözés után jelenteni kell a központnak

 

Toolkit (Álkulcs):

  • korlátlanul használható
  • lehetőségek:
  • zárt ajtók kinyitása
  • ajtóékek eltávolítása
  • bombák hatástalanítása
  • VIP escort játékmódban a megkötözött VIP kiszabadítása

 

A találati időknél feltüntetett számadatok általunk mért értékek.

A nem halálos eszközök találat esetén feltüntetett hatásának időtartama nem csökken, amíg az eltalált célpont mozgásban van.

A bejegyzés trackback címe:

https://swat4hq.blog.hu/api/trackback/id/tr685400868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása