7 Hetedik küldetés: Northside Vending and Amusements

Ajánlott felszerelés/játékos:
Elsődleges fegyver: Less Lethal (Zöld Babzsákos) Shotgun
Másodlagos fegyver: M1911-es pisztoly (JHP töltény)
Taktikai eszközök: Optiszonda 1x, CS Gáz 3x, Ajtóék 1x
Ajtótörő eszköz: C2-es töltet
Öltözék: Gázmaszk, Könnyű páncél

Az utóbbi szopatós pályák után egy könnyebb következik. Induljunk el az ajtó irányába, amiről a SWAT kocsi leszakította a vasrácsot. Ahogy benyitunk, a jobb oldalon lévő kis helyiségbe nyissunk be, mert lehet ott tartózkodik a menedzser. Haladjunk tovább az előttünk lévő ajtó irányába. Kukkantsunk be alá. Második esetben itt lehet a menedzser, illetve 9 óránál besétálhat egy gyanúsított, ügyeljünk a jelenlétére. Miután bementünk, a közelebbi ajtón lépjünk be. (A bal oldalit békén is hagyhatjuk, ott általában senki sincs, csak kivételes alkalmakkor) Nagyon vigyázzunk 10 óránál, mert van egy nagyobb tér, ahol szabadon járkálhatnak a fegyveresek. Elsőként menjünk fel a lépcsőn és nézzük meg, van-e valaki a kis emeleten. Ha eddig még nem találkoztunk a menedzserrel, biztosan összefutunk vele, miközben gyalogolunk fel a lépcsőn. Ritka esetek egyike, hogy egy gyanúsított is van vele, de az esetek többségében senki sem tartózkodik itt. Lépcsőről le, majd induljunk el jobb kéz felé. Nagyon vigyázzunk, mert itt szinte biztosan lesz egy vagy kettő gyanúsított. L-L sotival vagy paprikasprayvel könnyű szerrel lefegyverezhetőek, ha óvatosabbak akarunk lenni, akkor a falról lepattanva hajítsunk be alájuk egy gázgránátot.

A lefelé vezető lépcső ajtaja zárva lesz, nyissuk ki. Leérve a lépcsőn bal és jobb oldalon is találunk egy ajtót. Mivel az egész pincén körbe lehet sétálni, édes mindegy merre indulunk el, de jelen esetben a jobb oldali ajtót ékeljük ki és induljunk a bal irányba. Egy nagyon sötét helyiségbe érkezünk. Érdemes a közelebbi folyosón menni, mert a távoliban csak civilek vannak. Bal kéz felől a fotel mögül ránk törhet egy gyanúsított, illetve 11 óránál a sarokban is lesz egy, intézzük el. Közben ügyeljünk, nehogy a lépcsőről is lejöjjenek. A lépcsőt egyelőre hagyjuk békén, szondázzunk be a közeli ajtó alá. 12 óránál lehetnek gyanúsítottak, illetve 14 óránál, a fal takarásában. Dobjunk be egy gázt a szoba végére, majd takarítsunk ki mindenkit. Legyünk nagyon óvatosak, mert 15 óra irányában van egy rettenetesen sötét lyuk, ahová beguggolhat egy rossz fiú. A 12 óránál lévő, nagy kaszinóterembe nyíló ajtót ékeljük ki.


A bal oldali ajtó alá nézzünk be. 13 óránál, a fotel közelében lehet gyanúsított. Akár szemben, akár háttal áll az ajtónak, alkalmazzuk a C2 effektet. A siker garantált, csak aztán nehogy ránk lőjenek 11 óránál, egy kisebb mélyedésből. A következő ajtó egy portaszerű lyukhoz vezet. Ha van is bent valaki, akkor őt is szívassuk meg egy C2 robbanószerrel. A jobb oldali ajtó zárva lesz. Törjük fel a tolvajkulccsal. Most érkeztünk el ahhoz a folyosóhoz, amelyiket a lépcsőnél kiékeltünk. Lessünk be a jobb oldali ajtó alá. Könnyen megeshet, hogy baromi nagy party van. 2 civil jelenléte garantált, a többi jómadár lehet a bárpult mögött, közvetlen az ajtó sarkában, vagy a szoba másik ajtaja előtt. Egy gáz simán térde kényszeríti őket, de itt szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy egy bug segítségével könnyen túljárhatunk az eszükön. Emlékszünk még az ajtóra, amelyik zárva volt a portáról kifele jövet? Nem véletlenül írtam, hogy tolvajkulccsal törjük fel a zárat. Ha belülről helyezünk rá egy C2-t, majd bezárjuk az ajtót és élesítjük a robbanószert, a most megszondázott szobában mindenkire hatással lesz az effekt. Bámulatos, nem? (Ide kattintva látható az ajtó, amiről beszéltem) Mihelyst ezzel megvagyunk, irány be az ajtón és szondázzuk meg a következőt. Itt igaz csak nyílegyenesen fogunk látni, de aggódjunk nyugodtan, a szoba bármelyik szegletében lehetnek rohadékok. Osszuk kétfelé a csapatot, a másik fele menjen vissza a második alkalommal kiékelt ajtóhoz, ami ugyanebbe a szobába vezet. Ők lesznek a kettes csapat. Az egyes csapat lökjön el 12 óra irányába, lehetőleg ne túl messzire, inkább közepes távolságba egy gázt, a második csapat ugyanekkor robbantsa be az ajtót C2-vel majd szintén lökjön be egy gázt. Ez esetben mindenkit sikerül elkapnunk, láthatjuk, hogy itt is baromi nagy party van, ha eddig még alig volt szerencsénk fegyveresekbe botlani.

Irány vissza a lépcső, amit ott hagytunk parlagon. Nem igazán érdemes beszondázni az ajtó alatt, mert 9 óránál a sarokban szinte 100%, hogy már várni fognak ránk. Ha ez nem lenne elég, még egy mosdó is van ott, amelyben szintén lehetnek. De azért szondázzunk csak be, nehogy becampeljen valamelyik 12 óra irányában, mert már én is jártam úgy, hogy a sötétség miatt nem vettem észre aztán csak fogtam a fejem, hogy na de ez most hogy is volt? Egyébként ha szemfülesek vagyunk, észrevehetjük a fickó árnyékát, ha éppen ott áll. De ha nem látjuk az árnyékot akkor is ott lehet, max csak jobban el van bújva. A bevállalósak nekiindulhatnak paprikasprayvel lerohamozni szerencsétlent, de ha biztosra akarunk menni, dobjunk a falhoz egy gázt lepattanón, az majd elintézi a piszkos melót. Az utolsó ajtóhoz értünk. Nézzünk be alá. Ha 12 óránál áll egy fickó, vegyük úgy, hogy őt C2-vel már el is kaptuk. Behatoláskor dobjunk egy gázt 9 óra irányába és 11 óra irányába is, mert bárhol várhatnak ránk. Sőt, minél több gázt hajítunk be ide, annál jobb. Miután elkaptunk mindenkit, keressük meg Walsh detektívet (mosdó vagy az utolsó szoba), jelentsük a TOC-nak és vége is a pályának.

A bejegyzés trackback címe:

https://swat4hq.blog.hu/api/trackback/id/tr645164206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása