4 Negyedik küldetés: A-Bomb Nightclub

Ajánlott felszerelés/játékos:
Elsődleges fegyver: Less Lethal (Zöld Babzsákos) Shotgun
Másodlagos fegyver: Taser (Sokkoló)
Taktikai eszközök: Optiszonda 1x, CS Gáz 3x, Ajtóék 1x
Ajtótörő eszköz: C2-es töltet
Öltözék: Gázmaszk, Könnyű páncél

Biztos vagyok benne, hogy az A-Bomb pálya nem a többség kedvence. Ezzel sokáig én is így voltam, mert valljuk be, ez tényleg egy elég szívós misszió. Egy kamion mellett kezdünk, ahonnan odarohanhatnánk egyből az ajtóhoz, de ne tegyük, mert a kamion mögött, még ha csak ritkán is, de rejtőzhet gyanúsított. Az ajtóhoz érve szondázzunk. 11 óránál vagy egy ajtó, 9 óránál pedig egy folyosó, amire nehéz rálátni. 14 óránál a hangfelszerelés mögött lehet gyanúsított, de közben sasoljuk a 9 órás folyosót is, nehogy ott várjon minket valaki. A 11 óránál lévő ajtó egyenesen a táncterembe vezet. Semmiképp se nyissunk be, mert azonnal a fejünket vehetik, szóval ékeljük ki. Irány a folyosó. Ha előre haladunk, a lépcsők a második emeletre vezetnek fel. Kapjuk el a gyanúsítottat, ha ott ólálkodik, a felfelé vezető ajtót pedig gondosan zárjuk be ügyelve arra, hogy ne vegyenek észre minket. Az emeletet most hagyjuk, az majd a végén kerül sorra.


 Menjünk vissza a folyosóra az ajtóhoz, amely mellett elhaladtunk. Itt a legjobb esetben is csak 2 civil tartózkodik, de szondázzunk azért, nehogy fegyverropogás várjon minket. A 13 óránál elhelyezkedő ajtó szintén a táncterem felé vezet. Itt szinte mindig party van. 9 óránál a DJ pult mögött, illetve a pillérek mögött is lehetnek, arról nem is beszélve, hogy 10 és 11 óránál két ajtó is nyílik egy nagyobb folyosóra. Dobjunk be egy gázt lehetőleg a terem közepére, had oszoljon el szépen a füst. Amint bementünk, két embert azonnal állítsunk rá az előbb említett ajtókra blokkolás céljából, nehogy ránk törjenek. Amint megkötöztük szerencsétleneket, szondázzunk a 11 óránál elhelyezkedő ajtó alatt. Mit láthatunk? 12 óránál egy bárpultot, általában mögötte van valaki, és 11 óránál egy ajtót, ott is lehetnek bűnözők. Kukkantsunk át 15 óra felé is, de várjunk még akkor is, ha senki sincs ott, nehogy a WC felől őrjárat jöjjön. (Ha mégis jön, várjuk meg, amíg a pult mellé ér) Ha nagyon bízunk magunkban, akkor telepítsünk C2-t az ajtóra és intézzünk el mindenkit, vagy jöhet a gáz. Haladjunk a 11 óránál lévő ajtó felé. Az is az emeletre vezet, ne lépjünk be rajta. Pont ezelőtt az ajtó előtt lesz egy másik, azt ékeljük ki.


Haladjunk tovább a hosszú folyosón. Érdemes valakit ráállítani, hogy fedezze azt, amíg a többiek elmennek megtisztítani a mellékhelyiségeket. A falon lévő mélyedésnél is lehet civil vagy gyanúsított, illetve a budikban is, de ezen alkalmak száma is ritka. Ahogy haladunk tovább a folyosón, a bal oldali ajtót ne piszkáljuk. Jobb oldalon (pontosan az ajtó előtt) egy öltöző és hangszertároló szerűségű szobát találunk, amin van egy nagy rés. Itt se szoktak gyanúsítottak lenni, de könnyen megeshet, hogy befutott oda egy, szóval csak óvatosan. Még mindig előre felé haladunk. Erősen csekkoljunk 9-11 óra környéke felé, mert lehetnek rosszarcúak, vagy nyitott ajtó. Ha beigazolódik az állítás, intézzük el a gyanúsítottat és zárjuk be az ajtót. A folyosó végén a jobb oldalon egy kis számítógépes szobába vezet egy ajtó. Optiszondát elő és kukkantsunk be. Ha mákunk van, az asztal mögött 12 óránál már várni fognak. Rakjunk C2-t az ajtóra majd bumm! De közben figyeljük a szoba végét, mert a sarokban, jobb oldalon is megbújhat egy fegyveres.


Miután ezeket elintéztük, irány a szembelévő ajtó, amit nagy valószínűséggel be kellett zárnunk. De mielőtt bemennénk rajta, ellenőrizzük a kijáratot, ami szinte mindig üres. Hiába szondázunk a becsukott ajtó alatt, a 14 óránál álló gyanúsítottat nem fogjuk látni, csak a 9 óránál levőt, ha ott van. Szóval mindenféleképpen be kell hatolnunk a bal oldalon lévő ajtón, ami szintén egy tánchelyiségbe vezet. 12 óránál pont az ajtó előtt, vagy az oszlop mögött lehetnek, de vegyük számításba a 15 óránál elhelyezkedő pultot is. Dobjunk be egy gázt, vagy szeljük ketté a csapatot és a másik fél hatoljon be a folyosón lévő bejáraton keresztül, amit ugye nem piszkáltunk előzőleg. A pultnál levő ajtó alól már jobban beláthatjuk a szobát, amelyiket az előbb otthagytuk. Innen tiszta sor, simán elkaphatjuk a gazfickót, ha 12 óránál áll, de ha 15 óránál is áll egy, akkor hajítsunk be egy gázt. A mögöttünk lévő ajtó abba a helyiségbe vezet, amelynek a másik bejáratát kiékeltük. 12 óránál az oszlop mellett, vagy 9 óránál bújhat meg fegyveres. Első esetben vagy ártalmatlanítsuk a sotival, vagy hajítsunk be neki is gázt, második esetben a C2 effekt kisegít minket.


Már csak az emelet maradt. Most jön a legjava. Két lehetőséget ajánlok: Vagy kiékeljük az egyik bejáratot és csak egy oldalról hatolunk be, vagy ketté osztjuk a csapatot és úgy tisztítjuk meg az emeletet. Most járjunk el az első verzió alapján. A kiékelt ajtó előtti ajtó, ami szintén az emeletre vezet, ékeljük ki. Menjünk vissza egészen a másik lépcsőig, ahol még a pálya elején becsuktuk az ajtót. Egy szóval lehet jellemezni a bajt: Party... 9-10 és 15 óránál lehetnek gyanúsítottak. Ajánlott 10 és 15 óra irányába bedobni 1-1 gázt, majd legyünk nagyon óvatosak, mert ahogy haladunk, a bal oldalról egy újabb helyiségbe érünk, ahol szintén egy rakatnyian lehetnek. Ahogy haladunk beljebb, a jobb oldalon lesz egy ajtó, a sarkában pedig ott csücsülhet egy gazfickó. Őt már könnyebb lesz lefegyverezni, ennek a megoldását a játékosra bízom. Ha mindenkit megkötöztünk és jelentettünk a bázisnak, fel is lélegezhetünk, mert megcsináltunk egy viszonylag kemény pályát.

A bejegyzés trackback címe:

https://swat4hq.blog.hu/api/trackback/id/tr685126605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása